7 :)

1 декември 2004 година ….18 ч.  аз в родилната зала , притеснена ….признавам си и леко уплашена ….първа бременост , първо раждане ….Моля се ! Дано раждането мине леко , дано дечицата ми се родят живи и здрави , в главата ми са думите на сестра ми / с която се чух малко преди раждането / която ми повтаряше …“ спокойно , бъди спокойна , всичко ще бъде наред “ .

18 , 20 минути , чувам гласа на доктора – “ Честито маме , момиченце “ !🙂

18 , 22 минути , отново чувам доктора – “ Честито маме , момче “ !🙂

Станах майка , станах майка ….Боже , щастлива съм , мнооооооооого щастлива🙂🙂 Най- незабравимият , вълшебен и прекрасен момент в живота ми ! Имам си дъщеря и син ! Гушкам ги нежно , дъщеря ми почти не плачеше , само “ измяука “ нежно като котенце , за разлика от брат и , който не спираше да плаче и беше много гръмогласен .🙂 Боже , колко са мънички ….. мислех си аз / родиха се почти месец преди термин , термина ми беше на 25 декември , и двамата по 2 , 500 кг. и 49 см. / толкова слабички и малки ………

И ето ги днес , порастнали големи момче и момиче🙂

на 7 години🙂🙂

За празника приготвих тези много вкусни шоколадови бонбони

и кексчета🙂

повечето от кексчетата украсиха рожденниците , много се постараха и бяха много щастливи🙂

Заповядайте мили приятели , почерпете се за здравето на мойте сърчица !

 

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

23 отговора към 7 :)

  1. Eoc каза:

    Сабинка, да са ти живи и здрави!
    Страхотен празник си им приготвила!

  2. Ралица каза:

    Много мил разказ, Събинка! Трогна ме, много! Да си ви живи и здрави, красивите дечица и да са много щастливи в живота!

  3. Dani каза:

    Сабинче, да са ти живи и здрави двете слънчица!
    Да огряват с много радост живота ви!
    Страхотна почерпка и чудесно изпълнена!
    Прегръдки от мен !

  4. Gaby каза:

    Честит Рожден Ден на прекрасните слънчица! Да са ти много здрави, щастливи и все така радост да грее в техните очички!

  5. anita manoilova каза:

    Da sa ni jivi i zdravi i mnogo,mnogo da radvat vsichki pokrai tiax.Celuvki za vsichki……..

  6. честит празник,да са ти живи и здрави слънчицата,да растат много весели и жизнерадостни и да имат щастливо детство

  7. Ziniada Zinovieva каза:

    Кексчетата са красиви, но децата много повече. Да са Ви живи и здрави.

  8. Ondine каза:

    Да са ти живи и здрави!:D Честит празник!:D

  9. Ева Бор каза:

    Много ме трогна разказа ти … толкова вълнуващо и красиво🙂 Това наистина е най-големия ден за всяка майка, а не мога да си представя какво е да родиш две дечица наведнъж🙂 Да са ти живи и здрави, много будни, талантливи и весели дечицата, прекрасни са!!!

  10. Kati каза:

    Нека растат здрави и много щастливи моите любими слънчица!Радвам се ,че сте имали хубав ден и сте се забавлявали!Изпращаме ви много целувки и ви обичаме безкраѝно!

  11. Didi Bounova каза:

    Да са ви живи и здрави, много да ви радват! Вече големи и пораснали сладури!

  12. Buba каза:

    Да са ти живи и здрави двете прекрасни дечица! Толкова прекрасен и емоционален разказ за тяхната поява- благодаря, че ни направи съпричастни към твоя най- специален ден!
    Да си им жива и здрава и ти, за да ги радваш с всеотдайните си грижи и майчината си закрила, а те да те награждават с много успехи и безпрекословна любов.

  13. levi каза:

    По- голямо щастие….!!!!!!!
    Да са ти живи и здрави слънчицата, Сабинче!
    Пъстър и весел е бил празника!

    Сърдечен поздрав!

  14. Boryana каза:

    Оооо, двечки ! Да са ти живи и здрави и да се слушате взаимно ;))) Прекрасни са🙂 И кексчетата и бонбоните също :)) Поздрави от мен🙂

  15. Еликсир каза:

    Скъпа Сабинка,хиляди прегръдки за малките ти слънца,да са ти здрави,румени,засмени и от щастие и късмет озарени!
    Почерпвам се удоволствие,и бонбонките,и мъфинките са великолепни,както и цялото тържество!

    Пожелавам ви усмихнат празник!

  16. Diana каза:

    Прекрасни слънчица и чудесен празник !
    Със закъснение, но от сърце –
    да растат здрави и силни, усмихнати и много, много щастливи!
    Сърдечни поздрави и за теб, страхотни са бонбоните и мъфините, Диана

  17. sabinaberova каза:

    Уау ! Колко много ….и колко хубави пожелания сте ми написали ….Зори , Рали , Дани , Габи , Ани , Мария , Ziniada , Ондин , Ева , Кати , Диди , Бубе , Леви , Борянка , Еликсирче , Дианка – Благодаря ви от сърце ! Сълзи на радост останаха в очите ми …, много ме трогнахте ! Бъдете живи и здрави , вие и вашите семейства ! Прегръдки !

  18. :))))) Колко мило! Да са ти живи и здрави децата! Вярвам че, заедно с двойните грижи ти носят и двойни радости! Нека растат щастливи! Поздрави!

  19. vesela каза:

    Щом е за здравето на дечицата – присъединявам се и аз да се почерпя – да са ти живи и здрави и много радост да ти носят!

  20. Сигурно е невероятно да си майка на близнаци – двойна грижа, но и радост ти носят. Здрави, умни и трудолюбиви да растат! С лекота нека сбъдват всяка своя мечта! Сърдечни поздрави!🙂

  21. sabinaberova каза:

    Суха Мащерка , Весела – Благодаря ви от сърце за пожеланията !

    Ева , добре дошла , много ме радва посещението ти !🙂
    Сърдечно благодаря за пожеланията към мойте малчовци !
    Поздрави !

  22. Buono, mamma! каза:

    С огромно закъснение видях тези много, много, сладки рожденници! Да са ти живи и здрави и само да ви радват!

    Поздрави!

Вашият коментар

