Десерт с райска ябълка

За да приготвите този десерт са ви необходими :

райски ябълки / добре узрели /

сладкарска сметана , пудра захар

обикновени бисквити / ползвах Petit Beurre /

за украсата , по желание , ядки , фурми или захарни пръчици

Приготовление :

Обелете райските ябълки и ги пасирайте с пасатор , разбийте сметаната  с малко пудра захар , смелете бисквитките в блендер .

В чашки сипвайте първо от сметановата смес , след това от ябълковото пюре и след това от бисквитите , накрая по желание може да украсите с ядки , захарни пръчици или кокосови стърготини , аз украсих с фурми / по желание на мойте малчовци , много ги обичат / и с парченца райска ябълка . Сложете десерта в хладилника за час – два .

Да ви е сладко !

Публикувано на Десерти, кремове и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Десерт с райска ябълка

  1. Dani каза:

    Сабинче,
    чудесни снимки🙂
    Виж райска ябълка не съм опитвала, но кремчето изглежда много апетитно!
    Прегръдки и хубава вечер!

  2. Ева Бор каза:

    Много красив десерт! Като бях дете много обичах райска ябълка, не помня точно по каква причина ме караха да я ям🙂 Сега съм любопитна как ще е в десерт и ще изпробвам предложениео ти🙂
    Поздрави Сабина и хубав петък🙂

  3. Samira каза:

    Sabine cok guzel olmuslar. eline saglik olsun canim

  4. Еликсир каза:

    Красота!
    Както винаги неустоимо много пластово и цветно кремче при теб,Сабинка!
    Как да не замечтаеш за една чашка поне?!

    Сърдечен поздрав от мен!

  5. sabinaberova каза:

    Дани , Ева , Еликсирче – благодаря ви за вниманието и хубавите думи !
    Ева , добре дошла ! Незнам защо , но твоите коментари при мен се отбелязват като спам .
    Сърдечни поздрави и хубава нова седмица мили момичета .

    Samira – Благодаря ти !

Вашият коментар

