Пилешки бутчета с мед , горчица и пащърнак

Много , много вкусни и ароматни ….:)

Продукти :

4 пилешки бутчета

1 голяма глава лук

200 гр. пащърнак

300 мл. зеленчуков бульон

2 с. л. горчица

2 с. л. мед

няколко стръкчета мащерка , магданоз , зехтин

Приготовление :

Загрейте малко зехтин в голям тиган или тенджера с капак . Запържете бутчетата , докато добият златист цвят и ги оставете настрана . Загрейте още малко зехтин и запържете лука / 5 минути / докато омекне .

Сложете бутчетата обратно в тигана / или тенджерата / и добавете към тях пащърнака / нарязан на “ лентички “ / . Смесете бульона с горчицата и меда и изсипете и тях . Отгоре поръсете с мащерката и магданоза и изчакайте соса да заври . Похлупете и оставете да къкри на слаб огън / около 30 – 40 мин. / докато пилешкото стане меко и крехко .

рецептата за пилето е от сп. Good Food

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на пиле и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

11 отговора към Пилешки бутчета с мед , горчица и пащърнак

  1. fedora каза:

    Пащърнак не съм яла, но като гледам колко апетитно е всичко, сигурно ще ни хареса.
    Благодаря за рецептата, Сабина🙂

  2. Dani каза:

    Сабинка, много ароматно ми звучи🙂
    Само че не съм опитвала пащърнак!
    Няма и на пазара!
    Но предложението ти е чудесно!!!!
    Сърдечни поздрави и хубава вечер!

  3. Eoc каза:

    Сабинка, страхотни са. Тази седмица все още не съм готвила пилешко, ще направя тези. Благодаря за идеята!
    Поздрави и хубав утрешен ден!

  4. Еликсир каза:

    „Много , много вкусни и ароматни ….:)“
    Абсолютно съм съгласна само като гледам снимките!
    Сабинче,страхотия ни представяш днес,направо да си оближеш пръстите!
    Много ми хареса!

    Поздрави!

  5. sabinaberova каза:

    Инче , Дани – и аз за първи път готвих и хапвах пащърнак🙂 и мнооого ми хареса , беше поел от соса на пилето , подправките , медеца …. и направо се топеше в устата …:)
    Дани , аз пащърнака го купих от една баба на пазара , от толкова много сергии само при нея имаше , днес пак ходих да си взема …но нямаше вече😦 незнам защо толкова трудно се намира ….но напролет задължително ще си насадя в градината🙂
    Зори , благодаря ти ! Надявам се да ви хареса колкото и на нас🙂
    Еликсирче , наистина е страхотия ….:) и наистина си облизахме пръстите …:)
    Поздрави и хубава вечер мили момичета .

  6. Леви каза:

    Чудесна рецепта!
    Бутчетата обещават да са много вкусни и ароматни!
    Никога не съм използвала пащърнак! Но ще се поправя!:)

    Прегръдки, Сабинче!

  7. Hayat Cafe каза:

    Nar gibi kızarmış tavuk..
    Canım çok çekti inan..
    Ellerine sağlık canım..
    Öpüyorum.

  8. Moni каза:

    Аз пък, за разлика от момичетата, писали преди мен, съм ползвала пащърнак, така че мога да си представя, каква вкусотия си приготвила.:-)) Прекрасно е, Сабинка, отново всичко подредено и снимано великолепно и изкусително!
    Прегръдки, миличка!

  9. катерина каза:

    Сабинче,рецептата е чудесна,а ястието изглежда наистина много апетитно!
    Задължително ще го включа в рецептите,които трябва да приготвя!
    Прегрудки и хубав уикенд!

  10. sabinaberova каза:

    Леви , Мони , Кате – Благодаря ви !
    Прегръдки и хубава седмица !

  11. Пепа Ангелова каза:

    Рецептата е наистина чудесна , но няма никъде пащърнак.

Вашият коментар

