Шоколадови кексчета

Много , много вкусни кексчета ….:)

Ние ги хапнахме в компанията на тези малинки🙂

До сега не бях виждала такива „бели “ малини , оказаха се много сладки .🙂

Продукти за кексчетата :

2 яйца

10 с. л. брашно

1ч. ч. шоко – крем Choco Nussa / купих го от Lidl

Приготовление :

В купа се разбиват с миксер яйцата с шоко – крема . Добавя се брашното и се разбива още веднъж . Получената смес се изсипва в хартиени формички за мъфини . Пече се в предварително загрята фурна на 180 гр. за около 12-15 минути .

рецептата за кексчетата е на Иван Звездев .

Май попрекалих със снимките ….ама те …малинките са “ виновни “ те ме вдъхновиха .🙂

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на Десерти, Мъфини и кексчета, малини и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

16 отговора към Шоколадови кексчета

  1. Moni каза:

    Твоите снимки никога не са много, винаги ме радват.:-))) А и кексчетата изглеждат прекрасно, толкова шоколадови.:-))) Бели малинки не съм хапвала досега, но ти вярвам, че са много вкусни.
    Нали не си забравила да надникнеш, каква изненада те очаква при мен, Сабинче!
    Хубава и уютна вечер и още по-прекрасно утре, миличка!

  2. Марияна каза:

    Сабинче страхотна идея, много бързо и лесно. Малинките са супер!

  3. Ирина каза:

    И аз не съм виждала бели малини, много са фотогенични🙂 А тези мъфини така хубаво са се напукали отгоре, приканват те да си вземеш едничко🙂

  4. tutankhamon661 каза:

    На шоколад не мога да устоя.
    Този постинг е безмилостен:)

  5. Gaby каза:

    Няма как да прекалиш с такива снимки🙂 Страхотни са кексчетата, а и на малинките не бих отказала🙂 Хубави почивни дни!

  6. Еликсир каза:

    На мен снимките никак не ми дойдоха в повече,напротив,всякакви пози са заели тези чудни мъфинки,а малинките са наистина много сладки,опитвала съм!
    Много интересна рецепта,съвсем кратка,без набухвател,пък такива пухени!
    Подноса е много стилен!

    Хубави почивни дни,Сабинче!

  7. Diana каза:

    Много обичам шоколадови кексчета, малини, а и хубави снимки – също!
    Чудесно ме зареди с идея, вкус и цвят – благодаря ти за удоволствието, Диана

  8. катерина каза:

    Сабинче,много са хубави кексчетата!А снимките,когато са хубави,никога не са в повече!
    Отново много вкусно и красиво предложение!
    Прегръдки и хубава и уютна есенна вечер:)

  9. Milena каза:

    Вълшебно изглеждат! И с малините са просто неустоими!

    Усмихнат уикенд🙂

  10. Lety каза:

    Сабинка, какви бухнали и апетитни изглеждат тези мъфинки! А такива малини никога не съм виждала, много любопитно ми стана. Много вкусно е при теб🙂
    Поздрав и пожелание за хубав есенен уикенд!

  11. LadyDiDi каза:

    Чудесни снимки, малинки и мъфини! Точно днес правих такива, но рецептата я открих в друг блог. Много вкусни!

  12. Живка каза:

    Със сигурност са вкусни кексчетата,а снимките са много добри…
    Поздрави!

  13. Hayat Cafe каза:

    Sunuma bayıldım canım,çok da güzel kabarmışlar.
    Ellerine sağlık.
    Öpüyorum.

  14. fedora каза:

    И за мен са новост нези малини, но определено много вървят с шоколадови нещица, както е при теб – шоколадови мъфини!
    Много слънчеви снимки – стоплиха ме в това студено време🙂

  15. sabinaberova каза:

    Мони , Мариянка , Ирка , tutankhamon661 , Габи , Еликсирче , Дианка , Кате , Миленка , Лети , LadyDiDi , Ондин , Живка , Ина – толкова ме радвате ….:) Благодаря ви от сърце за милите думи , вниманието и коментарите ви ! Те са много важни за мен !
    Радвам се , че ви харесват кексчетата и снимките🙂
    Сърдечни поздрави и хубава неделя мили момичета .

    Meliha , İlginiz için teşekkür ederiz !
    Öpüyorum.

Вашият коментар

