Сладкиш със сливов мармалад и орехи

Продукти за 1-на доза :

2 яйца

1 ч. ч. кисело мляко , 1 ч. л. сода / слага се в млякото /

1/2 ч. ч. олио

1 ч. ч. захар

2 ч. ч. брашно

4 ванилии

1 ч. ч. едро смлени орехи

мармалад от сини сливи за мазане на блата

пудра захар за поръсване

Приготовление :

Разбиват се продуктите за първата доза – яйцата , киселото мляко , олиото, захарта и накрая брашното с двете ванилии . Получената смес се изсипва в подмазана тавичка и се пече в предварително загрята фурна на 170 гр. около 30 минути / проверявайте с дървено шишче /

Докато се пече първият блат се приготвят продуктите за втория . Пак последователно се разбиват същите продукти . Когато първият блат е изпечен се изважда от фурната и още топъл , бързо се намазва с мармалада и се поръсва с орехите , веднага върху него се излива сместа за втория блат и се пече така върху първия   до готовност .

След като сладкиша поизстине се поръсва с пудра захар .

Да ви е сладко !🙂

 

Публикувано на Десерти и тагнато, , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

12 отговора към Сладкиш със сливов мармалад и орехи

  1. Moni каза:

    Сабинка, този сладкиш със сигурност ще е много вкусен така с мармалада и орехчетата по средата му. А блатовете какви златни са станали. Чуден!!!.:-)))
    Снимките пак създават такова хубаво настроение.
    Прегръдки и хубава неделя!:-))

  2. Марияна каза:

    Сабинче, този сладкиш ми е любим! Моята леля ми го прави по поръчка :)) Май е време аз да го направя.

  3. Samire каза:

    Sabina kak xoroshi stol/ Vsyo viqlidish super
    желтый Цветы super i vsyo super/
    Spasiba
    Eline saglik harika tek kelimeyle/..

  4. Добре ми дойде този сладкиш и дозата слънчице от снимките.
    Сабина, благодаря , че ми припомни рецептата.По време на соца беше една от любимите ми.Все намирах някакво изостанало сладко.Де този късмет сега…
    Уютна и вкусна неделя!

  5. катерина каза:

    Браво Сабинчее,сладкиша е уникален и ще си го приготвя през седмицата!
    Масата е изключително нежна и стилна!Обичам съчетанието жълто-розово!
    Прегръдки и красива есенна седмица!

  6. Gaby каза:

    Страхотно сладкишче! Несъмнено е много вкусен при това съчетание между сливов мармалад и орехи! А тази красива маса обляна от слънцето ме замечта лятото да беше продължило още поне малко! Хубава вечер!

  7. Еликсир каза:

    Ах,и аз искам да поседна на тази прекрасно украсена маса на сянка!Особено като ми липсва вече обилното слънце!И сладкишче искам,то се знае!Този двойно печен е много интересен,а при теб е чудесен,Сабинка!

    Пожелавам хубав ден и настроение!
    Роси

  8. Левент каза:

    Сабинче, колко слънчево и пълно с лятно настроение е при теб!
    Десерта е чудесен!

    Прегръдки

  9. Hayat Cafe каза:

    Kekte masada çok güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık canım

  10. sabinaberova каза:

    Мони , Мариянка , Вили , Кате , Еликсирче , Леви – Благодаря ви !
    Мони , радвам се , че снимките ти създават хубаво настроение .🙂
    Мариянка , Вили , аз не знаех този сладкиш , за пръв път го опитах през лятото , рецептата взех от една колежка на майка ми , наистина е много вкусен .🙂
    Габи , Еликсирче , и аз много искам още слънчице ….но няма😦 хич не я обичам тази зима …..:(
    Прегръдки и хубава седмица мили момичета !

    Samire – Güzel sözler için teşekkür ederiz !

    Meliha , Çok teşekkür ederim !

  11. мария каза:

    Аз промених малко рецептата като сложих смлените орехи вътре в блата.Също добавих 1 ч.л. амонячна сода и стана още по хубав.Благодаря за чудесната рецепта.

Вашият коментар

