Мъхлама / Mıhlama

Мъхлама е вкусно ястие от Турската кухня . Характерно е за Черноморието .

Продукти :

1 ч. ч. царевично брашно

100 гр. краве масло

150 гр. настърган кашкавал / в оригиналната рецепта се ползва специално сирене  характерно за Трабзон

1 ч. ч. гореща вода

Приготовление :

Разтопяваме маслото в тенджера, след като се разтопи прибавяме царевичното брашно , следва малко пържене докато порозовее брашното . Прибавяме горещата вода и продължаваме да печем , след като започне да се сгъстява добавяме и кашкавала и печем още около 5-6 минути . Добавяме сол на вкус .

Сервира се веднага и е препоръчително да се хапва с хляб с хрупкава коричка .🙂

рецептата за Мъхлама е предоставена от Ердинч , bg – mamma .

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на Турска кухня и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

16 отговора към Мъхлама / Mıhlama

  1. Марияна каза:

    Мммммного вкусно Сабинче!

  2. Dani каза:

    Сабинка,
    изглежда много апетитно!
    Но не знам в кой край на Черноморието е,
    сигурно северното, защото при нас не е известно🙂
    Поздрави и хубав ден!

  3. Moni каза:

    Сабинка, не ми е познато това ястие, но изглежда невероятно вкусно.:-)))
    Поздравления за прекрасната рецепта!
    Прегръдки и сърдечни поздрави!:-)

  4. Diana каза:

    Сабина,
    това ястие е точно по мой вкус -обичам царевично брашно неговите комбинации.
    Изглежда много апетитно,
    благодаря за рецептата, хубав и усмихнат ден, Диана

  5. Еликсир каза:

    Ох,как хубаво се е проточил този кашкавалец,мммм!
    Пак големи вкусотии ни предлагаш,Сабинка,направо ми застърга на тумбака!

    Сърдечен поздрав от мен!

  6. traiana каза:

    Интересно предложение, Мъхче! Не съм виждала такова ястие:)Ама вече зная:)

  7. traiana каза:

    Хахаха, извинявай Сабинка, нарекох те по инерция Мъхче, явно от заглавието:)

  8. fedora каза:

    Е, тук ме утрепа :))
    Много интересно ястие и много вкусно изглежда!

  9. катерина каза:

    Леле Сабинчеее,от масата ставам,обаче,бих пробвала судоволствие това апетитно ястие!
    Ще го направя в скоро време!
    Прегръдки за теб и сладурковците!

  10. Левент каза:

    Чувала съм за това ястие, но не знаех рецептата!
    Благодаря, че я сподели!Ще ми е от полза!

    Прегръдки, Сабинка!

  11. Hayat Cafe каза:

    Çoks everim mıhlamayı..
    Ellerine sağlık canım
    Nefis görünüyor.

  12. sabinaberova каза:

    Мариянка , Дани , Мони , Дианка , Еликсирче , Траянка , Ина , Кате , Леви – Благодаря ви ! Наистина е вкусно🙂
    Дани , става въпрос за Турското Черноморие🙂
    Траянка , няма проблем , случва се …:)
    Инче , голяма си скица🙂 Мноооого ме радваш🙂
    Поздрави и хубав и усмихнат уикенд мили момичета !
    Meliha , teşekkür ederim !

  13. Сабинка, това ястие ми звучи и изглежда много вкусно!
    Ще направя още довечера, така или иначе ще сме си по женски в къщи, но ще призная, че дори с препечен хляб няма го ядем, а така – само него, натюр🙂
    Поздрави и хубави почивни дни на теб!

  14. Pingback: Мъхлама / Mıhlama | Bulgarian Blog

  15. Me...just...me каза:

    Събинка , това ястие е направо разкош!!!!
    Малко скептично подходих към рецептата може би заради „качамак с хляб” чуство и за всеки случаи приготвих любимо китайско ястие в случай че вкъщи не го одобрят.
    Аз едвам дочаках да го сваля от огъня и да го пробваме – ми никой не погледна другото приготвено… Мъхламата се омете със завидна скорост и без хляб а китайското беше само за дояждане…
    Аз използвах кашкавал подобен на „Балкански” (според татко е същият) но не ми станаха конци от кашкавала. Какъв е кашкавала който се използва по оригиналната рецепта? Видях невероятни снимки и прилича доста на мозарела по разтегливост. Моля ако може дай ми съвет какво да използвам за в бъдеще.
    Благодаря за тази кулинарна магия!!!!!

Вашият коментар

