За едно незабравимо и щастливо лято ….:)

Вече сме в София , а как не ми се връщаше …..:(

За толкова много години така и не свикнах да живея в апартамент ….:(  мечтая си и тук някой ден да живеем в къща …..

Този път няма рецепта , нито пък снимки на храна .

Искам да споделя с вас , моите приятели и читатели , едни от най-красивите ни и щастливи летни мигове ….:)

Всяка година от началото на юни до началото на септември с мойте дечица сме при родителите ми .

Имахме едно прекрасно , щастливо и незабравимо лято , пълно с положителни емоции , срещи с любими и скъпи на сърцето ми хора , нови запознанства , нови приятели🙂 беше с-т-р-а-х-о-т-н-о !🙂

Ще ми липсват много градинките ми с плодове и зеленчуци ….:)

първата ми мандаринка🙂

Градините с цветя , които толкова много обичам …..

Ще ми липсват дори и сутрешните капчици роса ….:)

Ще ми липсват и светулките , на които много се радваха мойте малчовци🙂 песента на щурчетата , на която се наслаждавахме всяка вечер , тишината , спокойствието , пеперудите …….

Но най-много ще ми липсват честите разходки , които си правихме с мойте сърчица на любимите ни места ….

Това е едно от най-най любимите ми места🙂

Когато бях малка , играех тук със сестра ми и братовчедите ми ….а сега тук играят и тичат на воля мойте деца …..Щастлива съм …….:)🙂

Ваканцията свърши ……….

А следващата седмица е много важна за нас / 15 септември / защото моите порастнали близначета , тръгват на училище !🙂

Успех и на добър час мили мои дечица !

Публикувано на Емоции и тагнато, , . Запазване в отметки на връзката.

23 отговора към За едно незабравимо и щастливо лято ….:)

  1. Lety каза:

    Не знам къде е това място, но изглежда прекрасно! Страхотно лято сте прекарали, аз винаги съм си мечтала за такова.
    Попътен вятър и много успехи на двамата малки ученици🙂
    Сърдечен поздрав!

  2. Dani каза:

    Сабинка,
    и аз цял живот си мечтая за къща🙂
    А вие сте имали чудесно лято на прекрасно място!
    Сърдечни поздрави и успех на двамата сладури!

  3. Марияна каза:

    Сабинче, ще видиш колко бързо минава времето когато децата са на училище! Скоро пак, ще си на това приказно място! Тиквата е много интересна, всички снимки са чудесни.
    Успех на децата!

  4. todoroff каза:

    Много хубави снимки на чудесни места и цветя. И аз мечтая за къща, спокойствие и чист въздух. Желая ти го от сърце!🙂

  5. fedora каза:

    Ох, страхотна публикация, Сабина! Много красота и настроение, а малчовците са пораснали гледам🙂
    Още много такива изключително щастливи моменти ви желая🙂

  6. Леви каза:

    За съжаление винаги лятото си отива много бързо!
    Хубавото е, че имате незбравими спомени!
    На добър час на малчовците!

    А за теб, Сабинче прегръдки:)!

  7. Ema каза:

    На добър час на малчуганите в училище!🙂
    Страхотни снимки Сабина, напомнят ми на моето село и градинката на майка🙂
    Жлеая ви хубава есен след страхотното лято!🙂

  8. Жаклина Николова каза:

    Прекрасни снимки! Чудно място и цветя и
    щастливи деца!
    Успешна учебна година им желая, бързо да мине до следващото лято при баба и дядо🙂

  9. Еликсир каза:

    Сабинче,напълни ми душата с тези снимки!Има ли цветя и зеленина,поляни и гори направо се прехласвам!
    Дечицата ти да са здрави и успешни в училище пожелавам от сърце!
    И пак ще има слънце,и пак ще е лято….!:)

  10. катерина каза:

    Сабинче,много зареждащ пост,пълен с любов,мили спомени от детството и чудесно изкарано лято:)
    Пожелавам успех , хубави емоции и много нови приятели на бонбоните в училище:)
    Прегръщам те и ти пожелавам един страхотен ден!

  11. шаренийка каза:

    На добър час! И много успехи за всички!
    Прекрасни снимки! Поздрави!

  12. traiana каза:

    Страхотни снимки! Весела първа учебна година на твоите сладури!

  13. Hayat Cafe каза:

    Harika fotoğraflar
    Bakmaya doyamadım.
    Sevgiler.

  14. Прекрасни моменти! Щастлив е този, който успее да съчетае работата си с живот на село, в близост да природата. Имаш прекрасни деца!
    Прегръдки!

  15. sabinaberova каза:

    Лети , Дани , Мариянка , todoroff , Ина , Леви , Ема , Жаки , Еликсирче , Кате , Шаренийка , Траянка , Жани – Благодаря ви от сърце за хубавите думи , пожеланията , позитивните коментари и вниманието ! Радвам се , че сте тук !🙂
    Благодаря ви и за пожеланията към мойте първолачета🙂 те са много щастливи и спокойни , харесаха много госпожата си , в класа имат и стари приятелчета и ходят с голямо желание на училище .🙂
    Сърдечни поздрави , прегръдки и слънчев и усмихнат уикенд мили момичета !
    Hayat Cafe , teşekkür ederim ! Sevgiler.

  16. Соня каза:

    Сабина, след тези снимки мога да разбера защо така ще ти липсва това място! Наистина е приказно, как ще ти се връща в апартамент после… :))) Децата са порастнали много!!! и изглеждат толкова щастливи! Сърдечни поздрави и дано спомените те топлят до другото лято😉

  17. Мадлена каза:

    Приказни снимки, вълшебно местенце и разкошни дечица – да са ти живи и здрави. Поздрави

  18. Cahide каза:

    Сабинче,напълни ми душата с тези снимки! много хубаво снимки. Аз нямам такъв хубав снимки.съжалявам😦
    Взех една снимка на цвете.Можете да търсите за моя🙂
    Благодарим Ви, че сладък приятел!
    (Ако сте въвели в погрешна, моля определят)

  19. janet каза:

    много ми хареса. Беше удивително, чудя се как сте успели да съчетаете лятото с така красота снимките много ми хареса. Не знам къде е това място но искам да го посетя.
    Много ми хареса как сте съчетали красотата на природата с това безбрежно лято, Браво поздравявам ви много ми хареса и ме удиви, Браво,Браво

Вашият коментар

