Десерт от грис с орехи и шоколадова глазура

Продукти :

500 мл. прясно мляко

5 с. л. грис

2 с. л. счукани орехи

2 с. л. захар

за глазурата : 2 с. л. какао , 1/2 кафена чаша прясно мляко , 2 с. л. захар , 1 бучка / колкото орех / масло

Приготовление :

Затопляме млякото на огъня и прибавяме гриса и захарта , като непрекъснато бъркаме с тел. Варим крема 5 -6 минути на умерен огън . След това го отстраняваме от огъня , прибавяме счуканите орехи , разбъркваме и го разсипваме в предварително намокрени със студена вода чашки . Оставяме го да престои за 2-3 часа в хладилник .

В малка тенджерка сложете млякото , какаото и захарта на умерен огън , разбъркайте , когато сместа заври , я отстраняваме от огъня и я смесваме с маслото . Обръщаме охладения крем върху чинийки и го заливаме с глазурата .

рецептата за десерта е от книгата Сезонна кухня

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на Десерти, кремове и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

12 отговора към Десерт от грис с орехи и шоколадова глазура

  1. Еликсир каза:

    Сабинааа,с Катето направо ми изпълвате очите с тези прекрасно аранжирани трапези!Браво,много стилно си подредила и твоята!До най-малката подробност,всеки един детайл си е в синхрон и цвят с другите!Десерта,бях ти казала и преди,че е много изкусителен!Имаш при мен награда и едно предизвикателство,което ти предавам!

    Хубав ден ти пожелавам!

  2. The witch каза:

    Толкова елегантна подредба на масата…. Поздравление, Сабина!

  3. fedora каза:

    Ох, много красиво! Прекрасно аранжирана маса, предразполагаща към тотално разтопяване предвид и десерта, който ще се сервира. Много ми харесва – аз обичам грис със мляко, но добавките, които си използвала сигурно още по-вкусен го правят.

    Хубав ден🙂

  4. Леви каза:

    Сбинка ти си не само добър кулинар, но и естет, на който се възхищавам!
    Прекрасна маса, чудесен десерт! Браво!

    Прегръдки и усмихнат ден!

  5. Moni каза:

    Сабинка, обра всичките ми точки! Толкова красиво подредена маса, така стилно, свежо. Тя е символ на уют, топлина. Прекрасна е, Сабинка!:-)))
    Десертът ти е прекрасен, обичам сладки неща с грис, а и ти си поднесла и него много подходящо! Поздравления!
    Когато имаш време, намини през блогчето ми, там имам нещо за теб.:-)))
    Прегръдки и прекрасен слънчев ден!

  6. Живка каза:

    Прелест…..толкова е стилно….поздравления!

  7. катерина каза:

    Сабинче,предизвика невероятна емоция,усмивка и много радост в мен!
    Напиши за себе си!Ще се радвам да науча нещо повече за теб!
    Масата е страхотна,цветовете,подредбата,прегръщам те мила!
    Десерта изглежда превъзходно!
    Сабинче,хайде да се съберем някой ден!
    Ако живееш близо до Банкя,ела ми на гости!

  8. Марияна каза:

    Сабинче, страхотен десерт си направила!
    Салатата с червеното цвекло ми е фаворит!
    При мен те очаква награда!

  9. akismet-0a09b603e40a8afb044c611f8381361f каза:

    Сабина, обожавам десертите с грис!
    Много красива маса – маргаритките са ми слабост🙂
    Поздрави най-сърдечни от мен за теб!

  10. sabinaberova каза:

    Толкова ме радвате ….:) и колко хубави и мили думи сте ми написали …. Еликсирче , witch , Ина , Леви , Мони , Живка , Кате , Марияна , Мария – Благодаря ви от сърце !
    witch , Живка , Мариянче – Добре дошли , надявам се да ви е приятно тук .🙂
    Кате , аз също много искам да се запозная с теб🙂 благодаря ти за поканата .🙂
    Мария , и на мен маргаритките са ми слабост .🙂
    Сърдечни поздрави и усмихната седмица мили момичета !

  11. Боряна каза:

    Прекрасен десерт и чудесна маса! Поздравления от мен🙂

Вашият коментар

