Салата от червено цвекло

Червеното цвекло е много обичано от всички в моето семейство . Миналата готина си направихме мариновано и много ни хареса .🙂 затова решихме тази година една от градините ни да бъде засадена само с цвекло .🙂

Мойте дечица сами отиват в градината , изваждат главички и искат да го хапват на салатка …..:)

Продукти :

3 глави цвекло

зехтин , пресен лимонов сок и сол на вкус

2 с. л. счукани орехи

Приготовление :

Измийте и обелете цвеклото , настържете го на ренде , добавете малко зехтин , лимоновия сок и сол на вкус, разбъркайте добре . Сервирайте и поръсете салатката със счуканите орехови ядки .

Да ви е сладко !🙂

 

Публикувано на салати, червено цвекло и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

10 отговора към Салата от червено цвекло

  1. fedora каза:

    Ще ни е сладко! На една вълна сме с тебе :))
    Салатката е чудна, както и гигантът в градината ти :)))

    Хубав следобед🙂

  2. Ondine каза:

    В комбинация с морков и ябълка също е много вкусно!😉 А варен с чесън …много обичам!
    Поздрави! 🙂

  3. traiana каза:

    Яла съм цвекло само веднъж в комбинация със зеле. Твоето е чудесно!
    Хубав уикенд!

  4. Dani каза:

    Сабина, цвеклото ми е сред любимите,
    а салатката ти е чудесна!
    Хубава неделя!

  5. Леви каза:

    Сабинка, никога не съм хапвала цвекло, но щом е по твоя рецепта ще се пробва:)
    И тази вечеря в менюто ни са твоите тиквички! Още веднъж благодаря за рецептата!

    Прегръдки!

  6. sabinaberova каза:

    Инче , благодаря ти ! Видях , че сме на една вълна с теб …:)
    Ондин , морков съм слагала , но за ябълка не съм се сетила , благодаря ти за идеята .
    Траянка , Дани – Благодаря ви !
    Леви – надявам се да ви хареса салатката , радвам се за тиквичките🙂 и аз вчера ги правих …:)
    Сърдечни поздрави и хубава нова седмица мили момичета !

  7. Еликсир каза:

    Салатката е чудна!Аз я харесвам и с малко пресен лук и чесънче!
    При мен те очаква едно предизвикателство и една наградка,Сабинка,заповядай!

    Хубава седмичка пожелавам!

  8. Салатата ти е чудесна, съдържа всичките си витамини и вкусови качества. Много ми хареса също и рецептата за мариновано цвекло.
    При мен те очаква една награда, намини да си я получиш!

  9. Дора каза:

    И у нас е на почит! Изключително полезно, особено след прекарана жълтеница. Правя го с настъргани моркови, маслини, зехтин и лимонов сок.

    Поздрав! Чудесни снимки и тези космоси в унисон!

    • sabinaberova каза:

      Благодаря , Дора !
      Не знаех , че цветята се казват космоси , аз ги знам като мексиканска астра или зла свекърва🙂 едни от най-любимите ми цветя са !
      Поздрави !

Вашият коментар

