Скалички

Продукти :

1/2 стар бял хляб , около 10-ина филийки

3 ч. л. какао

1 ч. ч. захар

100 гр. масло

2 шоколада

Приготовление :

Корите на хляба се изрязват и вътрешността се наронва на трохи или се смила . Залива се с разтопеното масло и се разбърква добре . Добавят се захарта и какаото и се омесва твърдо тесто . С ръце се оформят скалички . Подреждат се изправени в застлан с фолио поднос .

Шоколадите се разтопяват на водна баня . С черпак се гребва от втечнения шоколад и се залива всяка скаличка . Оставят се в хладилник , за да стегнат .

рецептата за Скаличките е от сп. Кулинарен журнал

Да ви е сладко !

Публикувано на Десерти и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

17 отговора към Скалички

  1. Moni каза:

    Сабинка, вълшебни са станали скаличките ти!!!!:-)))) Равномерни, с един калибър, майсторски направени и с тази лъскава глазура. Мммммм…. Грабвам бързо една в движение, докато не са дошли момичетата. Снимките ти пак са прекрасни!!!!:-)))
    Прегръдки, мила и хубава вечер!

  2. traiana каза:

    Красота! Любими са ми!

  3. Жани каза:

    Не знаех, че скаличките се правят със стар хляб, много лесни изглеждат и са чудна почепка.
    Прегръдка и от мен!

  4. Gaby каза:

    И аз да се наредя на опашката🙂 Изглеждат едни такива изкусително спретнати, шоколадови и страшно невинно подкупващи да ги опиташ! Страхотни са!

  5. Еликсир каза:

    Ихааа,как са се строили само,много сладурски!И свежо поднесени,Събинче!

    Поздрави от мен!

  6. Гуинет каза:

    Сабина, не бях хапвала скалички може би от двайсет години. Върна ме в моето детство и младост. Не мога да забравя обаче чудесния им вкус. Непременно ще пробвам твоята рецепта! Благодаря ти, че я сподели с нас! Чудесна презентация! Поздрави и хубава вечер!
    Когато намериш време намини при мен, приготвила съм ти нещичко:)!

  7. Леви каза:

    Прекрасни са !

    Поздрави и уютна вечер!

  8. sabinaberova каза:

    Мони , Траянка , Жани , Габи , Еликсирче , Гуинет , Леви – много се радвам , че сте тук🙂 и ви благодаря от сърце за вниманието !
    Жани и аз не знаех , че се правят от стар хляб , мислех ,че се приготват от бисквитки🙂 наистина са лесни …:)
    Гуинет , аз също не бях хапвала скалички от много години , тази рецепта се оказа много сполучлива и вкусът е чудесен ….:) ще се радвам , ако харесат и на теб .
    Поздрави и хубав утрешен ден мили момичета .

  9. Hayat Cafe каза:

    Can çektiren bir görüntü..
    Ellerine sağlık canım..
    Nefiss görünüyor.

  10. Samire каза:

    Kak vkusna viqlidish. приятного аппетита

  11. катерина каза:

    Сабинче,толкова са красиви с тези розови полички!Това е вкус от моето детство!
    Бърза и лесна рецепта.Благодаря,че сподели!Прегръдки!

  12. Magi Yordanova каза:

    Ееее, колко лесно било приготвянето на този очарователен десерт! Страхотни снимки Сабина :)))))

  13. sabinaberova каза:

    Hayat Cafe , Samire – Çok teşekkür ederim !
    Saygılar !

    Кате , Маги – Благодаря ви !
    Сърдечни поздрави !

  14. Iliana каза:

    Сабина, просто са перфектни!

  15. tedi каза:

    а може ли с течен шоколад,вместо да разтопявам??????? 🙂

Вашият коментар

