Пастет от сирене с краставица и мента

Продукти :

около 250 гр. сирене

1 скилидка чесън

1 малка краставица

4-5 листенца мента

Приготовление :

Нарежете на ситно – чесъна , краставицата и ментата и ги смесете със сиренето , стрито с вилица . Приберете в хладилника за около час .

Бързо , лесно и вкусно !🙂

Много е вкусно върху препечена филийка …:-)

или пък на малки хапки с чери доматчета …:)

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на пастет, предястия и тагнато, , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

10 отговора към Пастет от сирене с краставица и мента

  1. Dani каза:

    Сабинка, толкова е ароматно🙂
    А с орехови ядки ще е чудесно!
    Хубава вечер!

  2. Леви каза:

    Сабинка, готвиш като за мен!:) Всичко е по мой вкус и винаги успяваш да ме впечатлиш!
    Малките хапки са чудесни! Снимките също много ми допадат! Браво!

    Прегръдки и уютна вечер!

  3. Еликсир каза:

    Събинче,пак си изкусителка,и аз като Леви не мога да се въздържа да не отбележа,че предложенията ти са много по мой вкус!
    Чудни са ти и пастетчето,и филийките,и снимките,и хапчиците и те са много сладурски!

    Поздрави най-сърдечни!

    • sabinaberova каза:

      Леви , Еликсирче – толкова ме радвате ….:)
      Приятно ми е , че ви допадат ястията и снимките ми🙂
      Прегръдки и хубава вечер !

  4. Moni каза:

    Сабинка, отново свежо и вкусно предложение! Отново изкусителни и красиви снимки, всичко елегантно подредено и поднесено! Двойно удоволствие е това: за очите и небцето.:-))
    Прегръдки и прекрасно утре!

  5. катерина каза:

    Сабинче,прекрасно и свежо лятно предложение!

  6. fedora каза:

    Ох, очите ми останаха в хапките, признавам! Много колоритна презентация!

  7. sabinaberova каза:

    Кате , Инче – благодаря ви !
    Поздрави и хубав ден !

Вашият коментар

