Паниран цвят от тиквички

Продукти :

цветове на тиквички

1 яйце

3-4 с. л. брашно

бира , сол

Приготовление :

Цветовете се измиват и подсушават . В купичка се смесват разбитото яйце с брашното до получаване на гъста каша . Прибавя се и бирата до консистенция , която позволява полепване по цвета . Всеки цвят се потапя в сместа и се пържи в загрята мазнина . Готовите цветове се слагат на домакинска хартия за да се отцедят от излишната мазнина.

източник

Да ви е сладко !🙂

През изминалите дни получих две страхотни награди от две много мили и лъчезарни дами – Мони  и Еликсир

Мили момичета , благодаря ви от сърце за наградите , вниманието и милия жест към мен ! Много ме зарадвахте !🙂

На свой ред искам да ги споделя с всички мои виртуални приятели , които ме подкрепят , следят моят блог и винаги намират време да ми “ гостуват “ и да коментират тук .

Благодаря ви !!! Вашето мнение и подкрепа са много важни и ценни за мен !🙂

Публикувано на тиквички и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

6 отговора към Паниран цвят от тиквички

  1. Dani каза:

    Сабинка, имаш прекрасни награди!
    А предложението ти е чудесно!
    Поздрави и хубав ден!

  2. Moni каза:

    Сабинка, прекрасно и невероятно красиво предложение си ни поднесла! Предполагам, че е и много вкусно.:-)))
    Честити ти заслужени награди!
    Сърдечни поздрави, хубав ден и прекрасен уикенд!:-))

  3. Леви каза:

    Сабинче, от сърце ти честитя наградите!

    Много интересно предложение! Любопитна съм да опитам!!!!!

    Сърдечни поздрави и уютна вечер!!!!

  4. sabinaberova каза:

    Дани , Мони , Леви – Сърдечно ви благодаря за вниманието и милите думи !
    Поздрави и прегръдки !

  5. Еликсир каза:

    Събинка,радвам се,че така те въодушевяват наградите и ти носят положителен заряд!
    Този паниран цвят ме гложди от много време да го опитам,ама пусто не ми е попадал.

    Пак чудесни снимки на зелено килимче!

Вашият коментар

