Сладолед с кайсии и кондензирано мляко

Продукти :

250 гр. сметана

180 мл. кондензирано мляко

3 с. л. пудра захар

1 с. л. настъргана кора от лимон

500 гр. кайсии

Приготовление :

Кайсиите се измиват и се разчупват на половинки , костилката се отстранява , а “ кожата“ се обелва . Плодовете се пасират на пюре . Смесва се с кондензираното мляко и настърганата лимонова кора . Сметаната се разбива с миксер заедно с пудрата захар , докато се сгъсти . Прибавя се кайсиево – млечната смес , лъжица по лъжица , като се разбърква внимателно всеки път . Получената смес се прехвърля в кутия и се поставя във фризера . След един час се изважда и се разбива с миксер . Процедурата се повтаря още 2 – 3 пъти за окончателно разбиване на получените при замразяването кристалчета .

рецептата за сладоледа е от сп. Кулинарен Журнал

Да ви е сладко !🙂

страничката ми в facebook 🙂

Публикувано на сладолед и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

10 отговора към Сладолед с кайсии и кондензирано мляко

  1. Dani каза:

    Сабина, много хубави снимки и прекрасно предложение!
    Този вид сладолед става винаги страхотен!
    Поздрави и хубав ден!

  2. Moni каза:

    Целогодишно си хапваме сладолед у нас. Този със сигурност ще е много ароматен заради кайсиите.:-))))
    Снимките са невероятно красиви!
    Поздравления!
    Поздрави, хубав петък и усмихнат уикенд, Сабина!:-)))

  3. Levi каза:

    Чудесен сладолед,Сaбинче! Поздравления!

  4. Moni каза:

    Сабинче, пак съм аз.:-))))
    Когато имаш време, заповядай, намини през блогчето ми, там те чака изненада.:-)))
    Хубава петъчна вечер и още по-хубави събота и неделя!:-)))

  5. Gaby каза:

    Страхотен сладолед! А снимката на масата просто ме остави без думи – много стилна и красива! Хубави почивни дни!

  6. sabinaberova каза:

    Дани , Мони , Леви , Габи – благодаря ви за вниманието !
    Дани , Мони – за пръв път приготвям този сладолед и наистина стана страхотен и много се хареса от всички в къщи !🙂 Радвам се , че ви харесват снимките .
    Габи – благодаря ти за комплимента за масата.
    Мони – чудесна изненада🙂 трогната съм от вниманието ти съм мен , сърдечно благодаря !
    Поздрави и хубав уикенд мили момичета !

  7. Eoc каза:

    Страхотен е този сладолед, Сабина. Миналата седмица и аз правих подобен, но с праскови. Все още не съм качила рецептата🙂
    Поздрави и хубав уикенд от мен!

  8. Еликсир каза:

    Събинче,много ти е хубава градината,и масата как красиво си аранжирала,браво!
    Харесах си сладоледчето и лимонадата!Много свежи снимки!

  9. sabinaberova каза:

    Благодаря ти Еликсирче , много си мила !
    Поздрави и хубав утрешен ден !

Вашият коментар

