Тиквички със сирене

Продукти :

5 -6 млади тиквички

250 гр. сирене

3 яйца

5 с. л. грис

бучка масло , няколко стръкчета магданоз , копър и сол на вкус

Приготовление :

Настържете тиквичките , посолете ги и ги сложете в гевгир да се отцедят . Смесете разбитите яйца , настърганото сирене, гриса , ситно нарязаните магданоз и копър и прибавете тиквичките . Разбъркайте добре и изсипете сместа в намазана с масло тавичка . Печете в умерено гореща фурна до зачервяване .

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на тиквички и тагнато, , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

12 отговора към Тиквички със сирене

  1. Moni каза:

    В последните дни повечето блогове все изкушават с рецепти с тиквички или патладжани. И ти си такава изкусителка. :-)) Твоето предложение ми се струва много леко, лесно, бързо и вкусно. А пък така хубаво златисти са станали парченцата……. Мммммм Чудничко!:-))))
    Сърдечни поздрави!

  2. zvetanka shahanska каза:

    Прилича ми на огретен с тиквички:)))Вкусно! Поздрави, Сабина!

  3. Леви каза:

    Обожавам тиквички. Признавам, че не знам много рецепти. Основно ги пържа, така че тази рецепта е добре дошла за мен:) Благодаря, че я сподели ще се възползвам!

    Сърдечни поздрави и уютна вечер!

    • sabinaberova каза:

      И аз обожавам тиквички , Леви . Правих и хайвер от тиквички и паниран цвят от тиквички , в следващите дни ще публикувам рецептите .
      Поздрави и хубава вечер !

  4. Dani каза:

    И аз харесвам тази рецепта, макар че
    тиквичките малко ги гриловам предварително🙂
    А твоите имат страхотен „загар“ !
    Поздрави, Сабина!

  5. Eoc каза:

    Страхотна идея, Сабина🙂
    Поздрави от мен!

  6. Еликсир каза:

    Събинка,великолепно предложение за настоящите летни горещи дни-леко,свежо,вкусно!

    Поздрави от мен!

Вашият коментар

