Арменски сладкиш

Продукти :

1 яйце

1 ч. ч. кисело мляко

1 ч. л. сода

1 ч. ч. захар

1/2 ч. ч. олио

1 ч. л. оцет

1 и 1/2 ч. ч. брашно

1 ванилия

1 ч. ч. орехи / едро смлени /

Приготовление :

Разбива се яйцето, добавя се киселото мляко с угасената в него сода , добавя се захарта , олиото , оцета и брашното и ванилията . Накрая се слагат и орехите , разбърква се добре . Получената смес се изсипва в намаслена и набрашнена тавичка . Пече се в предварително загрята на 170 гр. фурна за около 30 – 35 минути .

Шоколадова глазура : едно пакетче меко масло / 175 гр. / към него се добавят 2-3 с. л. какао и 3-4 с. л. пудра захар . Обърква се хубаво и след като изстине сладкиша се намазва с глазурата . По желание се украсява със смлени орехи .

рецептата за сладкиша е на Аелис , bg – mamma .

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на Десерти и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

15 отговора към Арменски сладкиш

  1. Benita каза:

    Здравей!
    Като се загледах… казах си, че щом е арменски, значи е евтин:))) Наистина добро предложение за случаите, когато те мързи да отидеш до магазина и ти се намира това онова в хладилника! Супер е! Харесвам такива лесни и вкусни неща:)))

  2. zvetanka shahanska каза:

    Лесно, бързо , изглежда и вкусно! Благодаря, ще го пробвам!Поздрави, Сабина!

  3. Traiana каза:

    Бързо , лесно и вкусно!

  4. Dani каза:

    Сабина, много апетитно изглежда сладкиша🙂
    Поздрави!

  5. Ани каза:

    Страшно харесвам блога Ви! Рецептите са достъпни, евтини и по възможностите на неопитен кулинар като мен! Всичко,което съм опитвала от Вашите рецепти много се е харесвало на семейството ми. Пожелавам Ви много успехи. Поздрави.

    • sabinaberova каза:

      Ани здравей и добре дошла !🙂
      Сърдечно благодаря за пожеланията и милите думи !
      Много ме зарадва .🙂
      Поздрави !

  6. Cahide каза:

    Pasta çok nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım🙂

  7. Ema каза:

    Хей, Сабина, бяха започнали да ми липсват сладкишите ти🙂
    Много симпатично декориран е този сладкиш, а несъмнено и вкусен🙂
    Хубав ден от мен!🙂

  8. Elena Dimieva каза:

    Здравей и от мен! Толкова красиво изглежда този сладкиш и със сигурност е много вкусен. Ще го направя много ме грабна :))))

  9. sabinaberova каза:

    Бенита , Цвети , Траяна , Дани , Ема – Благодаря ви !
    Радвам се , че ви допада сладкиша .🙂
    Сърдечни поздрави и хубава вечер !

  10. Аелис каза:

    Много хубав ти е станал сладкиша, Сабина!У дома е любим на съпруга ми – трябва да му го приготвя, да го изненадам, че не съм го правила от доста време.
    Поздрави!

  11. sabinaberova каза:

    Благодаря ти за рецептата , Аелис !
    Този сладкиш е любим на всички в къщи🙂
    Поздрави !

  12. Pingback: Арменски сладкиш | Bulgarian Blog

Вашият коментар

