Лимоново-ореховите бисквитки на Ина

Тези бисквитки си бях харесала преди време при Ина

Днес ги приготвих и останах много доволна от резултата🙂 Получиха се мнооого вкуснички бисквитки , ароматни ,топящи се в устата .🙂

Ето и рецептата :

Продукти : 1 яйце

10 с. л. меко масло

1/2 ч. ч. пудра захар

около 1 и 1/3 ч. ч. брашно

настъргана кора и сока от 1 лимон

1/2 ч. ч. нарязани на дребно орехови и бадемови ядки

пудра захар за поръсване

Приготовление :

Смесват се маслото и брашното , добавят се – пудрата захар , яйцето , лимоновия сок и настърганата лимонова кора и ядките .

Тестото се разточва и се изрязват фигурки .

Печем в предварително загрята фурна на 200 гр. за около 7 минути или докато се зачервят леко отдолу .

Да ви е сладко !

Освен за сполучливата рецепта искам да благодаря на Ина и за наградата , която ми е отредила ! Благодаря ти мила Ина , много ме зарадва , трогната съм от вниманието ти към мен !🙂

На свой ред искам да предам наградата на :

Таня

Станимира

Лети

Тони

Суха Мащерка

Руми

Цвети

Шаренийка

Драго

Şeyma

Публикувано на Награди, бисквити и тагнато, , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

18 отговора към Лимоново-ореховите бисквитки на Ина

  1. Руми66 каза:

    Благодаря за слънцето! Имам си колекция:) Слънчеви момичета сте вие!
    А тука без малко да заръбам блога.:) Бива ли така :))

  2. littlethingslife каза:

    Чета си аз и тъкмо си мислех как ще напиша, че бисквитките са станали много хубави, виждам името си в списъка🙂. Благодаря ти, Сабина! Поздравления и за теб и за рецептите от далечни места, които ни предлагаш. Честита да ти е наградата и приятна почивка!🙂

  3. Dani каза:

    Сабина, много са апетитни и усмихнати🙂
    Поздрави и хубава неделя!

  4. Таня каза:

    Хей, не мога да повярвам, много благодаря! Тези жестове много ме радват!
    А ти продържавай все така да ни представяш вкусни и интересни рецепти!

  5. fedora каза:

    Сабина, радвам се, че са ти харесали🙂 Закачката с усмихнатото личице на една от усмивките много ми допада🙂
    Имаш от любимата ми цветна захар :)))

    Хубав и много усмихнат неделен ден🙂

  6. Шаренийка каза:

    Страхотни бисквитки, Сабина!
    Благодаря за наградата! Много си мила!
    Усмихнат неделен ден! :):)

  7. Много красиви бисквитки! Благодаря за наградата!
    Получавам награда за първи път и я оценявам много🙂
    Хубав ден🙂

  8. zvetanka shahanska каза:

    Честита награда! Напълно заслужена, слънчева награда!Сабина, сладките са чудни, то да ти е жал да ги ядеш! Толкова са красиви!
    И благодаря много за наградата! Зарадва ме днес, и ме изненада:))

  9. Lety каза:

    Чудни бисквитки, Сабина!
    Изглеждат прекрасно !
    Благодаря ти за наградата, изненадах се много приятно🙂
    Сърдечен поздрав и прекрасна нова седмица!

  10. Aquawoman каза:

    Чудесни бисквити, много свежо изглеждат и със сигурност са вкусни🙂

  11. kulinarnimisli каза:

    Сабина честита награда! Бисквитките са ти много апетитни! Има ли някакъв шанс ти за си близнаците от БГ мама?!

  12. Şeyma каза:

    Ne kadar incesin!
    Ödülünü bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim gülüm.Hayır ve muhabbete vesile olsun.
    Ayrıca kurabiyeler nefis görünüyor.Limonlu tatlara bayılırım:)
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

  13. sabinaberova каза:

    Ина , Шаренийка , Суха Мащерка , Цвети , Лети , Маги , Aquawoman – Благодаря ви за вниманието и милите думи !
    Aquawoman – Добре дошла !🙂
    Маги , да , аз съм близнаците от БГ мама .🙂

Вашият коментар

