Sders / Тунизийски топчета от фурми /

Продукти :

1 кг. грис

250 гр. масло

500 гр. фурми / нарязани на малки парченца /

Приготовление :

Маслото се разтопява с фурмите / обезкостени и нарязани на дребно / .

В тиган се препича гриса , предварително намокрен с 1 чаша вода , на слаб огън до получаване на необходимият цвят . Още топли се смесват гриса и фурмите и се оформят малки топки .

рецептата е предоставена от marsy , bg – mamma .

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на Арабска кухня, бонбони и тагнато, , , . Запазване в отметки на връзката.

6 отговора към Sders / Тунизийски топчета от фурми /

  1. fedora каза:

    Много интересна рецепта, Сабина! Харесва ми! Аз обичам грис, така че, това оригинално предложение със сигурност ще ми допадне вкусово🙂

    Хубав ден!

  2. gotvenetolesno каза:

    Ще ги пробвам скоро, защото много ми се харесаха, както и банановите бонбони и медения кекс, абе всичко, което си сготвила напоследък много ме изкушава🙂 Поздрави от мен и хубава седмица🙂

    • sabinaberova каза:

      Радвам се , че ти допадат Боряна , дано ви харесат🙂
      Поздрави и хубава седмица и за теб !🙂

      • Milena каза:

        Здравей Сабина!
        Благодаря ти за вкусните рецепти. Много ми харесват🙂
        Стигнах и до тази симпатична рецепта за бонбони с грис и фурми. Мисля да я опитам тези дни, но ще те помоля, да ми кажеш има ли и добавка от захар, или фурмичките са достатъчни да подсладят бонбончетата?
        Благодаря ти предварително! Желая ти хубав ден и весел уикенд🙂

  3. sabinaberova каза:

    Здравей Милена и добре дощла !
    Радвам се , че рецептите ти допадат . В рецептата няма захар , фурмите са достатъчни за да подсладят бонбоните🙂
    Хубав и усмихнат уикенд и на теб🙂

Вашият коментар

