Слънчева награда :) и слънчеви летни мигове ..:)

Преди няколко дни , разглеждайки два мои любими блога видях , че Мира и Ема са ми отредили награда !🙂

Мира , Ема – Благодаря от сърце за тази награда ! Трогната съм от жеста и вниманието към мен ! Много ме зарадвахте !🙂

От своя страна аз трябва да я предам на 12 блога .

Искам да дам моята слънчева награда на :

Даниела – В кухнята на моето семейство

Ина – Ossigeno

Дани – Музика за свободното време

Дими – Тайната на нашата вечеря

Дианка – Опитайте

Нанита – Nanita

Пепи – Храна за мойте канибали

Зори – Еос

Танита – Рецепти прелитащи през океана

Диди – Готвенето е забавно

Лулу – Something

Мария – My Cooking Book Blog


Публикувано на Награди и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

7 отговора към Слънчева награда :) и слънчеви летни мигове ..:)

  1. fedora каза:

    Ай, ай, ай… прекрасни снимки – толкова слънчеви, толкова цветни и носещи топлина.. прелест!
    Благодаря за наградата, Сабина🙂
    Прегръдки и много слънчеви усмивки🙂

  2. Dani каза:

    Сабина, прекрасни снимки🙂
    Душата ми се отвори!
    Наградата ти е съвсем заслужена,
    а аз благодаря за доверието!
    Поздрави и успешни предпразнични дни!

  3. Eoc каза:

    Честита награда, Сабина! И благодаря🙂
    Много хубави снимки🙂

  4. sabinaberova каза:

    Ина , Дани , Зори – Благодаря ви !
    Радвам се , че ви харесват снимките .🙂
    Поздрави , прегръдки и много усмивки .🙂

  5. Diana каза:

    Много хубава награда, Сабина!
    Прекрасни снимки и
    благодаря за вниманието.
    Поздрави, сладките са очарователни.

  6. Диди Б каза:

    Честита награда!Благодаря за слънчевото внимание и настроение!
    Тези летни снимки са толкова свежи, приятно е да си спомним за лятото!:)
    Поздрави от мен!

  7. Dimitrana S. каза:

    Ех.. Ех… ЕЕЕХ!

    Сабина.. как ме върна в топлината на лятото…!
    Снимката с малините е толкова слънчева и сочна😀

    Благодаря ти за летния подарък, за вниманието и симпатията!

    Сърдечни поздрави и :-)))

Вашият коментар

