Мъфини с ягоди

Продукти :

260 гр. брашно

1/2 ч.л. канела

10 гр. бакпулвер

60 гр. орехи

1 яйце

180 гр. захар

2 ч. л. ванилия

100 мл. олио

250 гр. кисело мляко

200 гр. ягоди

Приготовление :

Брашното се пресява заедно с бакпулвера , канелата и ванилията . В друга купа се разбива яйцето със захарта. Прибавя се киселото мляко и се разбърква . Добавя се олиото и ситно смлените орехи . Получената смес се изсипва към брашното и се разбърква добре. Ягодите се нарязват на едри парчета и се прибавят към тестото .

Сместа се разпределя във формички за мъфини като се пълнят на 2/3 от обема.

Пекът се в предварително загрята фурна на 180 гр. за около 30 минути .

Рецептата за мъфините е от сайта – Гответе с мен !

Добър апетит !

Винаги когато имам време украсявам масата ни …:) Доставя ми огромно удоволствие , а и съм много щастлива когато виждам светещите от радост очички на мойте малчовци:)

Ето и една масичка , която правих специално за тях …и на която си хапваха с кеф ягодовите мъфинки …:)

Хубава , слънчева и много усмихната седмица на всички !🙂

 

Публикувано на Десерти, Мъфини и кексчета и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

7 отговора към Мъфини с ягоди

  1. Danyela каза:

    Много вкусно изглеждат! А масата ти е прекрасна! Целувки на съкровищата ти
    Поздрави!

  2. fedora каза:

    Много весело е при теб! Снимките ти ме карат да се усмихна в това дъждовно време, а рецептата и мъфините са чудесни🙂
    Прекрасна аранжировка!

  3. kulinarnimisli каза:

    Супер весело и някакси децко! Накараме да се усмихна! Сигурна съм, че и мъфините са мног вкусни!🙂
    Поздрави
    Маги

    • sabinaberova каза:

      Привет , Маги🙂
      То аз се радвах повече от малките …:) половинката често ми казва , че съм едно непорастнало дете …:)
      Поздрави !

  4. Dimitrina каза:

    Рецептата е страхотна. Браво!

Вашият коментар

