Кекс с маслини и пармезан

Продукти :

4 яйца

250 гр. брашно

1 пакет бакпулвер

100 мл. зехтин

половин кофичка кисело мляко

около 200 гр. маслини / нарязани на малки кръгчета /

30 гр. пармезан , настърган

щипка чубрица

Приготовление :

В голяма купа разбийте яйцата с миксер , добавете зехтина , киселото мляко и разбъркайте добре . Добавете и пресятото брашно с бакпулвера . Когато получите хомогенна смес , прибавете нарязаните маслини , пармезана и чубрицата . Отново разбъркайте добре и изсипете сместа в намаслена и поръсена с брашно форма .

Печете около 45 минути в предварително загрята фурна на 180 гр.

Кекса много върви със салатка от доматки и сирене🙂

Ние го хапнахме със салата от “ черни домати “ .🙂

Добър апетит !

Публикувано на тестени и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

25 отговора към Кекс с маслини и пармезан

  1. Eoc каза:

    Разкошен е. Много обичам солени кексове. Задължително ще се пробва!

  2. gotvenetolesno каза:

    Любими съставки! Записвам си рецептата веднага🙂

  3. fedora каза:

    И аз се присъединявам към думите на предишните две дами!
    Чудесен е!

  4. Danyela каза:

    И аз обожавам солени кексове, а този е с маслини и зехтин – просто е неустоим
    Пак ме изнанадваш с нов сорт домати – никога не бях виждала черни домати
    Поздрави!

  5. Dimitrana S. каза:

    Де да можех да си взема едно парченцеее… само с влага се пълни устата..

    Чудно предложение, Сабина (моля, извини ме, ако изписвам грешно името ти и моля, поправи ме, за да не се случва занапред), благодаря за рецептата!

    Поздрави сърдечни и .. надявам се, нямаш нищо против? 🙂

    • sabinaberova каза:

      Дими , с удоволствие бих те почерпила с парченце от кекса ….🙂
      Правилно изписваш името ми🙂 казвам се Сабина .

      Не знаех за този блог , разбира се , че нямам нищо против🙂
      Трогната съм от жеста и вниманието ти към мен !
      Благодаря ти !
      Сърдечни поздрави и от мен .

  6. Пепа каза:

    Ще повторя писалите преди мен, но и на мен ми харесват солените кексове, а този с маслини ми изглежда наистина лесен, а вкусен.
    Благодаря за споделената рецепта, Сабина🙂

  7. littlethingslife каза:

    Сабина, този кекс ми изглежда като италианската версия на нашето бъркано🙂 – много хубав на вид и ще се пробва.
    Много вкусен изглежда и боровинковият сладкиш по-горе. И аз бях подбрала една рецепта за подобен от един друг блог, но не стигнах до него това лято. Може би догодина. Поздрави и хубава почивка!

    • sabinaberova каза:

      Станимира , добре дошла !🙂
      Хареса ми определението “ италианската версия на нашето бъркано “🙂🙂
      А боровинковият сладкиш наистина е страшно вкусен ….
      Поздрави и хубава седмица !

  8. sabinaberova каза:

    Много се радвам , че ви е харесал кекса , Станимира .🙂
    Поздрави и хубав и усмихнат уикенд !

  9. нели каза:

    Изглежда страхотен кекса!
    Искам да попитам дали е вкусен на следващия ден или трябва да се изяде веднага?

  10. нели каза:

    Ох, забравих да питам и за киселото мляко – колко е 1/2 кофичка в грамове?

  11. Pingback: Какво готвих от вашите блогове тази зима | малки неща

  12. Пепи Деликостова - Пепика каза:

    Много ти благодаря за хубавата рецепта Сабинче! Много обичам солени кексове и с удоволствие ще пробвам и твоята рецепта. В моята рецепта, добавям шунка и вместо кисело мляко – бяло вино

  13. sabinaberova каза:

    Пепи , добре дошла ! Радвам се да те видя тук🙂
    Надявам се кекса да ви хареса …:)

  14. Ralica каза:

    Здравейте, кекса изглежда много вкусен. Искам само да попитам дали се добавя сол или солените маслини са достатъчни?
    Поздрави, Ралица

Вашият коментар

