Шоколадови бонбони

За рожденият ден на съпруга ми освен Черешовия чийзкейк , направих и тези мнооого вкусни шоколадови бонбони .🙂

Рецептата за тях си харесах от прекрасния блог на  Ивейн

Ето и рецептата представена от Ивейн :

Продукти :

4 обикновени вафли / аз ползвах шоколадови вафли “ Боровец “

50 гр. крема сирене

1 с. лъжица ментов ликьор / аз сложих есенция ром /

Вафлите се смилат в блендер , добавя се крема сиренето и ликьора . Разбърква се с вилица до хомогенизиране . Оставя се във фризера за половин час , за да стегне сместа . Правят се малки топчета и се декорират по желание .

На половината от бонбоните аз направих заливка от разтопен млечен шоколад , а на останалите с натурален . Направих двойна доза .🙂

Някои от бонбоните украсих с цветен шрифт с брокат , а на останалите направих украса с розова захар .

Бързо , лесно и мноого вкусно !🙂

Ивейн , благодаря ти за сполучливата рецепта !

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на бонбони и тагнато, , , . Запазване в отметки на връзката.

11 отговора към Шоколадови бонбони

  1. Ивейн каза:

    Най-сладко е, когато разбереш, че някой е останал доволен. Благодаря за доверието!
    Прекрасни са станали и твоите бонбони, Сабина. Украсата много им отива!
    Поздрави.

  2. Ивейн каза:

    Пропуснах да отправя поздрав към теб и човека, за когото са бонбоните🙂
    Желая ви много здраве, щастие и късмет!

  3. Здравей Сабина!
    Аз днес те открих и се залавям с разглеждане на блога ти!🙂
    На тези бонбони и аз съм им хвърлила око🙂

  4. fedora каза:

    Чудесни са!
    Едно бонбонче страшно много ми се прияде сега към сутрешното ми капучино…, ама нямам блендер, то и още много неща нямам, ама да не си разваляме настроението рано-рано :)))
    Розовата захар и останалите две нещица в тубичките :))) може ли да се намерят някъде в България?

    Хубава неделя :))

    • sabinaberova каза:

      Благодаря , Федора .
      Розовата захар и цветния шрифт са купени от Англия , нямам представа дали в България ги има .
      А бонбоните ( днес пак ги правих ) можеш да приготвиш и без блендер🙂 ако ги приготвяш с шок. вафли боровец , те са много меки и просто ги намачкваш с вилица .🙂
      Поздрави !

  5. Dimitrana S. каза:

    Чудесно изглеждат бонбонките!

    Всичко най-хубаво за рожденика и за теб! Бъдете здрави и доволни!

    Поздрави сърдечни и :-)))

    • sabinaberova каза:

      Димитрана , добре дошла !
      Много ме радва твоето гостуване .🙂
      Благодаря ти от сърце за милите думи и пожелания !
      Поздрави и хубава и успешна седмица .

  6. Diana каза:

    Прекрасни са –
    много нежни, елегантни и изкушаващи.
    Чудесен подарък!
    Поздрав и много много усмивки, Диана

  7. sabinaberova каза:

    Благодаря за посещението и хубавите думи , Диана !
    Поздрави и усмихната седмица .🙂

Вашият коментар

