Чийзкейк с френско грозде

Продукти :

200гр. обикновени бисквити

1/2 ч.ч. захар

1/2 ч.ч. меко масло

за плънката : 300 гр. крем сирене

2 с.л. захар

1/2 ч.ч. заквасена сметана

2 ч.л. лимонов сок

За украсата : дребни плодове по избор , френско грозде, боровинки , малини .

Аз украсих с френско грозде .

Приготовление :

Бисквитите и захарта се смилат в блендер , добавя се и маслото и се разбива до еднородна смес . Дъното и стените на форма с подвижни стени се намазват с масло . Бисквитената смес се слага по дъното и стените на формата . Пече се в предварително загрята фурна на 200гр. за 8 – 10 минути . Изважда се от фурната и се оставя напълно да се охлади .

За плънката разбиваме с тел крем сиренето и захарта . В отделен съд се разбива с миксер сметаната с лимоновия сок . Прибавя се в сместа със сиренето и се разбърква . Плънката се слага върху охладената основа във формата и се поставя в хладилник за 2 – 3 часа .

Плодовете се нареждат върху чийзкейка и отново се охлажда за 30 минути .

Да ви е сладко !🙂

Публикувано на Десерти, чийзкейк и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Чийзкейк с френско грозде

  1. I usually dont post in Blogs but your blog forced me to, amazing work.. beautiful

  2. Danyela каза:

    Много вкусно предложение! Обожавам чийзкейк всякакъв, а твоят е без печене на плънката и ще ми спести доста неприятни минути покрай печката в това горещо време🙂

  3. kulinarnimisli каза:

    И аз съм фен на чийзкейковете и трябва да призная и на френското грозде. От давна не съм похапвала такова нещо и сега така ми се възбуди апетита, не е истина! Хубава рецепта!

    • sabinaberova каза:

      Мерси , Маги .🙂
      И аз съм голям фен на чийзкейковете , а френското грозде го сложих по желание на малките , те много го обичат и сега всеки ден си хапват .🙂

Вашият коментар

