Рататуй

Приготвих този Рататуй , вдъхновена :) от чудесния Рататуй на Еликсирчето . При мен обаче без галетата и хрупкава коричка , защото мойте “ домашни любимци “ :) искаха зеленчуците да са мекички ….

Продуктите , които сложих аз :

2 големи патладжана

3 тиквички

2 глави лук

2 домата

4 чушки

2 скилидки чесън , магданоз , зехтин

Всички зеленчуци са от моята градина :) за първа година си имах такива хубави патладжани и дзукини и много им се радвах ….:)

Приготовление :

Зеленчуците се нарязват на шайби , подреждат се в подмазана със зехтин тавичка , поръсват се със ситно нарязания чесън , посоляват се и се пекат в умерена фурна до готовност .

Да ви е сладко !

Еликсирче , благодаря ти за вкусната рецепта !

This entry was posted in патладжани, тиквички and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 отговора към Рататуй

  1. Соня каза:

    Много съм впечатлена от зеленчуците от градинката ти! Браво на теб :-)
    И аз много обичам рататуй, даже не помня от кога не правя гювеч, защото все за рататуй ми отиват зеленчуците… Но аз ги режа на дребни кубчета и ги правя в тиган, така съм се научила и така сме си свикнали, макар и други версии на рецептата да са ми били вкусни :)

  2. Cahide каза:

    Много красиви цветя!
    Турско име на това ястие Musakka :)
    ваш :)

  3. fedora каза:

    Това ястие винаги много ми е харесвало и продължава да ми харесва. Твоят рататуй изглежда прекрасно!

  4. zvetanka shahanska каза:

    Това си е много вкусно! Поздрави и лека вечер!

  5. Никога не редя рататуй, но вие с Еликсирчето ще ме накарате да заредя тавата.Ех, ако имах и такива зеленчуци….
    Поздрави , Сабина и хубава нова седмица!

  6. Еликсир каза:

    Сабинка,много се радвам,че си почерпила идея от мен!
    Много вкусно и пъстро е както и ястието,така и в кошничката ти на полянката!От своята градина е най,най-вкусно,нали?Хем домашни са,хем с труд набрани и отгледани!От това по-вкусно няма как да е!

    Сърдечен поздрав и хубав утрешен ден!

  7. sabinaberova каза:

    Сона , Ина , Вили , Цвети , Еликсирче – Благодаря ви !
    Соня , Еликсирче – друго си е със зеленчуци откъснати от градинката …:))))
    Поздрави и хубава нова седмица мили момичета !

    Cahide – Благодаря ти ! Сърдечни поздрави ! :)

  8. Hayat Cafe каза:

    O tabağı istiyoruuuuum.
    Nefiss görünüyor canım..
    Ellerine sağlık.
    Öpüyorum.

  9. levi каза:

    Тази рецепта е чудесна! Знам защото и аз наскоро я опитах!
    А щом е и със зеленчуци от твоята градина сигурна съм, че резултата е бил още по-добър!

    Прегръдки, Сабинче!

  10. Moni каза:

    Сабинка, така хубаво си го подредила този рататуй!:-))) С домашни зеленчуци е бил още по-вкусен.:-)
    Прегръдки, мила и хубави есенни дни!

Вашият коментар

