Салата от алабаш

Много любима салатка . Рецептата за нея научих от любимата ми тема – Рецепти от Израел и приятели от Mentha .

Продукти :

1 средно голяма глава алабаш

3 моркова

2 -3 чушки

1 голяма круша

сокът на един лимон

1 шепа мента / магданоз , зехтин и сол на вкус

опции за разнообразяване – авокадо , зелена ябълка , репички

Приготовление :

Алабашът / изчистен / морковите и чушките се нарязват на “ лентички “ . Крушата се реже на малки кубчета , ментата се нарязва на ситно , добавя се в салатата , заливаме я с подправките / лим. сок , зехтина , солта / оставяме я да престои в дресинга и я поднасяме . :)

Соня , Благодарности за рецептата на тази  вкусна и полезна салатка . :)

Да ви е сладко !

This entry was posted in Еврейска кухня, салати and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 отговора към Салата от алабаш

  1. Соня каза:

    Мерси, Сабина!
    Твоята салатка изглежда страхотно, чак ми се прияде!

  2. Левент каза:

    Сабинче, провокира интереса ми! Още повече, че никога не съм хапвала алабаш!
    Различна и сигурна съм вкусна салата!

    Сърдечен поздрав и уютна вечер!

  3. Марияна каза:

    Сабинче, прекрасни снимки! Панера е пълен с много полезни продукти. Салатата е неустоима!

  4. Еликсир каза:

    Ах,че хубави снимки и купичка,а салатката изглежда много вкусно и интригуващо,Сабинче!
    И аз не съм копувала никога алабаш,но ще пробвам,щом препоръчваш!

    Хубав и слънчев ден ти желая!

  5. Diana каза:

    Много красиво, вкусно и полезно –
    прекрасна рецепта и салата.
    Благодаря за тази рецепта и чудесните снимки,
    поздрави и хубав ден,Диана

  6. sabinaberova каза:

    Леви , Мариянка , Еликсирче , Дианка – Благодаря ви за вниманието и коментарите .
    Леви , Еликсирче , и аз до преди година не бях опитвала алабаш ….а на малките го режа на парчета и си го хапват като ябълка :)
    Поздрави и хубав уикенд мили момичета !

  7. Moni каза:

    Изключително вкусна и здравословна салатка, Сабинка.:-))) Купата е толкова красива, а снимките – знаеш, че съм фен и на тях и на изобразяваното.:-)))
    Прегръдки, мила!

Вашият коментар

